افزودن ماشین های جدید سال به لیست سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو ، سرویس خودکار و سرویس سفرآلامو با انجمن حمل اجاره خودرو  و نقل هوایی سفرآلامو (سفرآلامو ) همکاری کرده است تا برنامه های سفرآلامو را در سراسر کشور گسترش دهد. این اعلام در سفرآلامو سفرآلامو سال 2015 ساخته شد.

مشارکت بین سفرآلامو و سفرآلامو جزء سفرآلامو برنامه اجاره ماشین سفرآلامو سفرآلامو است، تلاش برای ارائه سازمان ها به منابع برای راه اندازی یا گسترش برنامه سفرآلامو .

رایان جانسون، معاون رییس شرکت سفرآلامو و شرکت رنت ماشین  سفرآلامو سفرآلامو و سفرآلامو سفرآلامو گفت: “همانطور که جوامع و نیازهای آنها تغییر می کنند، باید رویکرد ما به حمل و نقل نیز باشد.” “کمک توسعه سفرآلامو ، ارائه شده از طریق مشارکت ما با سفرآلامو ، جوامع را با راهکارهای مناسب حمل و نقل پایدار برای مسافران فراهم می کند.”

طبق گفته شرکت سفرآلامو ، بهترین شیوه برای راه اندازی کرایه ماشین مجدد در 50 ایالت است.

دیل جاری ماریسکو، مدیر سفرآلامو گفت: “سفرآلامو یکی از ارزان ترین گزینه های حمل و نقل در دسترس امروز است و بسیاری از جوامع می توانند از گسترش این برنامه ها بهره مند شوند.” “مشارکت ما با شرکت رسفرآلامو توسعه خدمات ون پال آسان، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه برای آژانس های حمل و نقل عمومی و حمل و نقل عمومی در تمام ابعاد است.”





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: